SkyUp почав автоматично повертати кошти за скасовані рейси на баланс в особистому кабінеті пасажира.
Однак тепер мандрівник не зможе безкоштовно перебронювати квиток на іншу дату на той же або альтернативний маршрут.
Як розповіли в прес-службі SkyUp, новий механізм передбачає, що пасажир самостійно вирішує, куди використовувати гроші з балансу – на покупку квитків по тому ж напрямку на інші дати або ж на інші маршрути.
В авіакомпанії підкреслили, що термін дії коштів на рахунку необмежений, і їх можна використовувати для бронювання квитків і послуг в тому числі для інших пасажирів, а не тільки для власника рахунку.
Якщо пасажир хоче отримати повернення в грошовому еквіваленті, йому необхідно вибрати опцію «вивести на карту» в особистому кабінеті. Однак перед відправкою заявки слід перевірити, яка сума покладена до зарахування, і в разі необхідності звернутися за роз’ясненнями в авіакомпанію.